Kızlar selamlar. Bebişlerimiz ek gıdaya geçtiği zaman sebzelerini buharda pişirmemiz öneriliyor. Bunun için Aventin buharda pişirme makinesi bana çok fiyatlı geldi. Mamajo nun ki nispeten daha uygun ama yinede yüksek fiyatlar bunlar. Alternatif olarak buharda pişirme teli var tencerelere yerleştirilen. Aslında çok mantıklı geldi bana. Sonuçta önemli olan sebzelerin buharda pişmiş olması. Sadece çok mu uzun sürede pişer diye bi tereddüt yaşıyorum. Kullanan varsa biraz haklarında konuşalım. Siz nasıl yediriyodunuz bebişlerinizi. Ve çok püre vermeyin öyle alışıyo yutamıyo deniliyo. Tüm bu ek gıdaya geçiş konusunda fikriniz nedir