İnat ettim ve başardımmm ❤️ Çok şükür Elhamdulillah 🤲 Biraz bahsediyim size 😍
doymadığını düşünerekten ve birazda benim keyfi olarak geceleri mama takviyesi yapıyordum..
Tabi mama verdikçe midesi genişledi 1.5 aylık ve 90 ml-120 ml ile doyuyordu.. iştahlı da bir bebek 🧿
herneyse baktım işime geliyor gündüzleri de bir iki kere mama verdim vicdan yapıyorum tabi doymuyor ağlıyor diye..
bu böyle sürdü baktım meme tutamıyor her meme için kucağıma yatırdığımda çılgınlar gibi ağlıyor Elifim…
işte o Son mamayı verdiğim gündü 3 gün öncesi..
İnat ettim memeyi tutmadığı için ağlamaya başladım onunla beraber üzüldüm ama alıştırmam gerekti tekrardan.. Vermedim..
Ağlamaya devam etti sonrasında bir yazı okudum tabi çok araştırdım youtubeden videolar izledim nasıl tekrar memeyi verebilirim diye..
bebeği sakinleştirin, Ten tene temas kurun, tişörtü çıkardım ve ona sarıldım konuştum güzel sözler söyledim ( ki her zaman yapıyorum ) ama bu her zamankinden daha farklıydı sanki 😍
daha sonra ‘ Yasin Suresini ‘ açıp dinlettim.. iyice sakinleşti…
Kokumu iyice alsın diye sarıldım.
bi kaç kez başını çevirdi istemiyorum der gibi
Sonra kendisi aranmaya başladı.. 4 5 defa emip bıraktı tekrar aynısını tekrarladı.. direndim sabırla..
sonra yatağa yatırıp başından kaldırdım göğsümü eğilip verdim😁 ( hani inekleri sağarken memeleri aşşa doğru eğilir ya öyle hahah))) şaka bi yana ama gerçek 😁
çok şükür tekrardan şimdi emiyor o emdikçe sevincimden ağladım resmen☺️ Emmiyor diye vazgeçmeyin iletişim kurun gerçekten anlıyorlar 🍡
bide biberonla emerken sizin göğsünüze yaptığı ağız hareketi Farklı olduğu için tutamıyor başta ama İnat edip siz galip gelin 💕
sütüm çok az geliyordu ağlıyordu doymadığı için Eczaneden humananın Emziren anne çayı aldım Bende etkili oldu.. komposto ve sütlaç yiyerek sütümü çoğaltmaya çalışıyorum.. anlatacaklarım bu kadardı uzun oldu kusura bakmayın ⚫️ ( klişe bi söz ama gerçekten uzun oldu Biliyorum Linç atmayın çok mutluyum Bozmayın 😂😂 ) inşallah sizde aşarsınız güzel anneler 😍 biz anneyiz Herşeyin üstesinden geliriz 👍