Kızlar 3 aylık bebeğim var.gecen sefer 10 günde bir kaka yapmıştı.simdi 10 günü de geçti hala yapmadı.boyle bir şey yaşayan var mı?Zorlanması ikinmasi falan yok,gazını da çok rahat çıkartıyor gayet huzurlu bir bebek ama kakasını yapmıyor.doktor metobilizmasi yavaş olabilir dedi ama böyle bir şey yaşayan ya da bilgisi olan var mi?