Uykusuzanne Ben ilkinde ateşlendim mastit olduğumu anlamamıştım acile gittim hiçbir şey demediler sadece serum yedim 2. de Bergama ya doktora gittim antibiyotik yazdı hatta ekstra 2 tane göğüs ucu kremi yazdı hiç bir alakası olmadığı halde ve göğüs uçlarım yara değildi açıklaması da bebeğin ağzından mikrop kaptığı için göğsüm böyle olmuş aşırı saçmaladı yani bir hafta sonra iyileşmediğim için başka bi doktora gittim o da antibiyotik verdi ve tam 2 hafta sonra ameliyat dedi Ve ısrarla iğneyle boşaltamaz mısınız diye sormama rağmen olmaz ameliyat dedi Son çare o günden bi gün sonra başka doktora gittim diğer doktorların hepsine kızdı ultrasona girmiştim o kağıtların yüzüne bile bakmadı benim bunlara bakmama gerek yok dedi geç hemen şöyle dedi şırıngayla çekti bak işte buradan görüyorum bu hastayı antibiyotikle oyalamak ben burada boşuna mı cerrahım dedi küçük bir kesi attı ve oradan irini boşalttı ve Elhamdulillah çok rahatladım