OlgaArslan Htc hem işim var diyosun hem uğraşamayacağım diyosun bi de bana işine bak diyosun işi olan sensin bakı ver işine ne kadar tutarsız olduğun da çıktı ortaya. Benim bildiğim işi olan yazmaz demek ki yalan söylüyosun 😄 hadi bakı ver işine yada işini gücünü bırak bana cevap vermeye bak.
OlgaArslan [bilinmeyen] ben bi faydasını göremedim insanları tersliyolar ve kendilerini bi şey zannediyolar. Allah kimseyi öylelerine muhtaç etmesin inşallah
OlgaArslan [bilinmeyen] benim kızım hem anne sütü hem mama yiyor fakat ona rağmen kilosu az 3560 kg doğdu şuan 6 aylık 6300 kg ayda 300-400 arası alıyor oraya üye olup yazdım yaptığı çişi ölçtük az yapıyo 1 margarin çıkmıyo dedim doktora götürün enfeksiyona baktırın baktırdım o da yok hiç bi sıkıntı yok ama kilo almıyo dedim bana 3 gün cevap vermediler yazmayacakmısınız bişey dedim. Herkesin işi gücü var bizim de ailemiz var sadece siz yoksunuz bekleyeceksiniz gerekizse 10 gün gerekse 1 ay dedi bana akıl verin dedim bizden ne istiyosun dedi herkesin içinde yardım istiyorum gerekirse sadece anne sütü almasını istiyorum bebeğimin dedim ama sizin anlaşılan yardım etmeye niyetiniz yok dedim. Siz buraya admin olduysanuz herkesle zamanında ilgileniyosanız benimle de ilgilenmeniz gerekiyodu allah size düşürmesin bir daha dedim postumu sildim ve ayrıldım o gruptan. Çoğu kişiyi terslediklerini de gördüm beni tersledikleri kadar değil ama yapıyolar
OlgaArslan [bilinmeyen] sadece istekle olmuyo canım orda 3 soru soruyor eğer onlara doğru cevap verirsen alıyorlar
Guzyagmuru Aman saçma salak bi grup kendılerını profesor zannedıyolar verdıklerı cevaplarla ınsanı daha çok üzüyolar mama ilaçtır diyo gerizekalı mamayı üzülerek mecbur oldugu için yedıren anneyi iyce bunalıma sokuyo kımse cocuguna mama vermek ıstemez herkes emzirmek ister
Baharellezi Guzyagmuru haklısınız valla kimse isteyerek mama vermiyorki canım , benim kuzım çok ufak doğdu emzirdim sürekli sütümü arttırmak için bir sürü yollara baş vurdum ama olmadı diğer bebeklere yarayan süt bu bebeğime yaramadı 2 ay uğraştım sonra mamaya başladım mecbur şimdi hem emiyor hem mama yiyor bende o gruba üyeyim banada ters gelen çok şey var emzik at biberon at diyorlar sürekli meme reddi yaparmış halbuki tüm bebeklerde meme reddi belirli bir zaman oluyır 3 çocuk büyüttüm hepsinde yaşadım
Saremm OlgaArslan Melike_elanur 1 ay önce bizde yaşadık kızım 7 aylıkti yüksek ateş vardi ateşi 40 a kadar çıkıyordu sabah araştırma hastanesine götürdüm boğazı enfeksiyon kapmış diyip eve yolladılar ayni gece yine ateşi çıktı kusmada oldu ayni hastaneye yine götürdüm doktor hemen şüphelendi çünkü kızımın bıngıldagi sışiyordu. Acil Bey'in ultrasonu istediler kan tahlili istediler. Sonuçlar çıktı doktor başhekimi çağırdı menenjit dediler belinden sıvı alınsın dediler. Eşim geldi doktorlarla konuştuk sıvıyı kabul etmedim imza verip çıktık hastaneden özel hastaneye götürdüm orası direk menenjit dedi ama almadilar hastaneye ağır vaka diye başka hastaneye sevk etti. Mega Medipol üniversitesine gittik hemen yatış yapıldı menenjit uzmanları geldi antibiyotige başlandı sıvı aldirmadik 3 gün hastanede yattik menenjite benzemiyor dediler şimdi kızım çok şükür iyi. Böyle durumda doktor çok önemli. Bakteriyelmi?
OlgaArslan [bilinmeyen] evet herkesin ailesi var ama orda başkasına cevap verdiğini görüyorum yardımcı olduğunu da görüyorum satır satır yazdığını da ama bana gelince mi ailesi oluyo. Aileyi ortaya katacaksa adminlik yapmasın kimseye yardım etmesin insan seçerek yardımcı oluyosa gitsin ailesiyle uğraşsın ozaman. Ki yukarıyı okursanız bi ben şikayetçi değilmişim bu gruptan. Dediğim gibi Allah böyle insanlara düşürmesin hiç bir anneyi.
nurayycaliss [bilinmeyen] şu mamayı dünyanın en kötü şeyiymiş gibi göstermelerinizi de bi türlü anlayamıyorum..
Serkanetin [bilinmeyen] benim bebeğim doğduğunda 20 gün kuvezde kaldı o sürede sürekli biberon verdiler ben unutmasın diye sürekli ziyaret saatlerinde emzirdim eve geldi biberon vermedim çok ağladı bide o ara sütüm kesildi stresten bebeğime mama vermek zorunda kaldım sonra sakinleştirdim kendimi süt artırmaya çalıştım az damlatan bi biberon edindim sütümü sağdım emzirdim ve mama takviye ettim 3 gün sürdü sütüm artınca mamayı bıraktım sağdığımı azar azar verdim ama önce emdi ağlayana kadar emzirdim biberon istediği zaman az biberonla verip sakinleştirip tekrar memeyi verdim bi süre sonra biberona gerek kalmadan doydu şuan kullanmıyoruz uzun oldu ama 😊
OlgaArslan [bilinmeyen] @[silindi] arkadaşa da dediğim gibi herkese değil ama belli de olmuyo ne yapacakları ne diyecekleri. Ben nasibimi aldığım için tecrübe ettiğimi söyledim sizin alakanız var demedim yanlış anlaşılacak bi durum değil 😊
Ferzanberaa [bilinmeyen] Kullandığınız ürünle ilgili bazı yorumları okudum ve bebeğin vakumla ile emmeye başladıktan sonra ağzına çok mamanın birden geldiğini bu nedenle bebeğin içerken çok gaz yuttuğunu yazmışlar. Siz böyle birşey yaşadınız mı acaba?
nurayycaliss [bilinmeyen] kimse zorunlu olmadıkça bebeğine mama vermek İSTEMEZ zaten! Ne guzel de ahkam kesiyor burdaki birkaç kişi ya. Siz emziremeyen bi annenin psikolojisini anlayabilir misiniz?!
nurayycaliss [bilinmeyen] susmazlar canım. Nasıl bi duygudur bebeğini emzirememek,mecburen mama vermek nasıl can yakıcıdır bilmezler o yüzden susmazlar, ANLAMAZLAR!
Janss [bilinmeyen] İnanın hiç bilmiyorum . Ben doktoruma durumdan bahsedince kağıda Gazi Üni Emzirme Danışmanlığı diye not yazdı verdi . Zaman kaybetmeden buraya git belki farklı bir metod uygularlar dedi . Ben gidemeden memeye yeniden döndü miniğim . Zor oldu ama kendimiz başardık 💪🏻 Üniversite hastanelerinden zaten Mhrs den randevu çıkmıyor . Mesai saatleri içinde arayın hastaneyi yönlendirirler mutlaka .
Retina NihanEdis aynen benimde öyle yeğenimde hem meme hem mama aldı.bende iki aydır mama meme ile devam ediyoruz çok şükür sorun yok.avent biberon kullanıyoruz.emen çocuk her türlü emiyor ben biberon kaynaklı olduğunu düşünmüyorum.