Aybarslahayat Arkadaşlar 4.5 aylık bebegim var philips mi yoksa lansinoh mu hangi biberonu almamı tavsiye edersiniz?
Ceydakoruc Aybarslahayat bebeğim biberon asla kabul etmiyodu ve şuan lansinoh kullanıyorum çok memnunum 🌺 anne göğsü gibi aynı ve bebek çekmedikçe asla akmıyor 😊
canparcam123 Aybarslahayat ben tam altı aydır lansinoh kullanıyorum kullanan arkadaşlarım çok memnundu tavsiye etti ve çok şükür bende çok memnunum emziriyorm mama da veriyorum
Gamzeli03 Lansinoh bebeğin ağzına daha iyi oturuyor anne memesine en yakın bana doktor tavsiye etti ki ben daha önce almıştım