Heide lütfen sakin ol kardeşim bizde aynıydık inan geçecek bol bol sabır 🤲 beyaz gürültü açıyorduk biz tık kesiliyordu . Arabada gezdiriyorduk ışıklara bakınca sakinleşiyordu biraz . Gazdan olabilir bende aynı gaz damlasını kullanıyordum . Sağlık ocağının verdiği d vitaminini sakın kullanma Aşırı gaz yapıyor , direk ocean 400 ml puf olanı kullan etkisini göreceksin . Sen sakin ol ki bebeğinde iyi olsun . Geçecek güzel anne dayan