Bebeğim beş gün sonra 4 aylık olucak iki gündür evde uyanık olduğu zamanlar genelde çığlık atıyor bağırıyor kucakta susuyor ve çok fazla uyumaya başladı emmesi falan güzel şükür zaten uykuyu seven bı bebekti ama şimdi nerdeyse günde toplamda 4 5 saat anca ayakta kalıyor ataktan mi yoksa başka biseyi mi var anlayamadim