ysmmnk Biz de 4 günlüğüz ve gece asla uyumuyoruz, gündüz fena değiliz. Hafif de sarılığımız var doktora gittik iyi besleyin tedaviye gerek yok dedi. Gece uykusuna bi çözüm önerisi olan var mı?