gunduzgullcan canim insallah sariligi yoktr ama sunu soylim bnm basima geldi oglum suan 25 gunluk 10 gunlukken benim oglumda hic uynmyrdu sariligi falnda yok sanyrdum cok uyuyor die cocuk doktoruna gotrdum kan testi yaptilar ve kaninda sarilik cikti şasrdik yuzu falnda sari degildi cnku sonra doktorumuz yatis verdi 2 gun yenidogan yogum bakmda kaldi 2 gunde normal odaya aldilar ordada ısik altinda kaldi bence sen bi gotr doktra insallahta oyle biseyi yokturdur