Hanımlar 4 gün sonra kızımın 1 aylık aşısı var sağlık ocağında ki ebe istersen öncesinden ateş düşürücü ver öyle yapalım dedi ateş sorunu olmasın diye ama kimiside bırak ateşi yükselsin vücudu bağışıklık kazansın diyor. Hepatit aşısı ateş yapar mı onu da bilemiyorum sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz neler yaptınız ?