57 le hamile kaldim bebegim 78 le doğuma girdim bebegim bugün 3 aylik oldu ve ben 62 kiloyum 55 görsem iyi olur ilk dogumda 52 kaldim 80 kilo girdim doğuma 40 çıktığında 49 kiloydum hiç biseyde yapmadım
Ama bu sefer öyle olmadı dikkatte etmiyorum açıkçası emzirirken gidiyor cunki yemek gerek ki sut olsun 😁sonra gider acelesi yok bence