Gmznzalbrls-1820 Kızlar doğumdan sonra devamlı tansiyonum yükselmeye başladı hamilelikte hiç böle bi sıkıntı yaşamamıştım 10 nu geçmeyen tansiyonum 14 15 lerde aşırı derece de baş ağrım oluyor ne alaka doğum sonrası hamilelikte oluyor ama lohusalıkta da oluyor mu
firstbaby_ Gmznzalbrls-1820 merhaba tansiyonunuz düzeldi mi acaba aynı sorunları ben de yaşıyorum şu an