Oh ne güzel. Hayırlı olsun, sağlıkla gelsin. 😍 Benim evlatlarım da peş peşe doğdu. Yani şöyle söyleyim sana. Şu hayatta yanlışlıkla yaptığım en doğru şey bu olabilir 😍 Birlikte oyunlar oynadılar. El ele tutuşup çayır çimen koştular. Birbirlerinin yaralarına üflediler. Bir gofret tam ortadan ikiye nasıl bölünür öğrendiler. Kaydıraktan kayarken tren oldular. Rüzgara karşı kafa tuttular. Yağmurun altında yakalamaca oynadılar. Yaptıkları kardan adamla duygusal bir bağ kurdukları için, eriyince ağladılar. Çamurdan pastayı yemeye kalktılar. Komşu çocuklarına karşı birbirlerini korudular. Sakız şişirme yarışı yaptılar. Oyuncakları kim hızlı toplayacak diye iddiaya girdiler. Pasta üzerinde ki mumları birlikte üflediler. Tüm bunlar sanki dün yaşanmış gibi. Ama gel gör ki şimdilerde, biri 10 diğeri 9 yaşında ki o iki kardeş, babalar günü için kafa kafaya verip plan kuruyorlar. Tıpkı annelerine yaptıkları sürpriz gibi, babalarına sevgilerini nasıl göstereceklerini düşünüyorlar. Bende onları gururla, mutlulukla ve şükürle izliyorum. 🥰