Merhaba arkadaşlar,
49 günlük bir oğluşum var ve 5.5 kg hemen hemen 🧿 doğduğundan beri sleepy kullanıyorum ve hiç bezden pişik gibi bir şikayetim olmadı çok şükür ancak şu 1 haftadır çocuğumun bacaklarında hep bez izi çıkıyor. Bezimiz 3 numara 4-9 kg. Bezi hafif bağlasam beli boşta kalıyor zortlamalı kaka sırtına çıkıyor 😂🤦🏻♀️ Sıksam bacağında iz oluyor. Öne çapraz atsam gene iz çıkıyor. Ne yapayım bilemedim.
3+ mı alsam ( 5-10 kg)
başka markaya mı geçsem?
4 numara ise 7-14 kg.
bezi gündüz doldukça değişiyorum bazen 2 saatte 1 bazen 3-4 saatte .. gece 4 saat kalıyor bazen. Of vallahi darlandum bu bez işine.. bana öneride bulunun ne olur 🙏🏻
prima mı, molfix mi yeni can bebe mi..
inanmazsınız herkez sofia diyor memnun olan varsa onu da alırım elbette