Mervee123 Kızlar 9 aylık bebeğimin idrar tahlilinde bol miktarda ürat kristali çıkmış.Kendiliğinden geçer mi acaba.Bilgisi olan var mı😕
Bhr_bugra Mervee123 benim bebegimdede olmustu bebek susuz kaldığında oluyor canm sık emzir su ver geçer
BenMathilda Mervee123 Beslenme ve sivi yetersizliginde meydana gelir. Bebegin gun icerisinde beslenmesi ve su alimi artırılmalı.
Mervee123 BenMathilda Doğrudur canım.Genelde günlük çiş sayısı fazla aslında ama yine bile yetersiz geliyor demek ki😕
Mervee123 RavenC Normalde bezde pembe veya turuncu leke bile görülebilirmiş ama öyle birşeye denk gelmedim.İdrar rengi koyuydu.Suyu seven bi bebek değil malesef.Daha önce de enfeksiyon geçirdiği için baktırmak istedim.O şekilde farkettik😕