Merhaba kızlar 23 gün önce spinal sezeryan oldum ama hala karnımın ici alev alev yanıyor ve acıyor doktor arıttım içerde bisey yok iyileşmiş dikişlerin vücudun hassas o yüzden böyle dedi ama ben bezdim bu durumdan yatamıyorum kalkamıyorum çok acım var var mi benim gibi olan ne zaman geçti sizinki.