Selam ilk adim arabamızı satmak istiyorum ilgilenen olursa yazabilir. E bebek den aldım. Butun parçaları tam ve sağlam bir sıkıntısı yok. Oglum artik yürümeyi öğrendiği için önündeki oyuncaklar dışında kullanmıyordu kaldırdım bende . Bul taklari hic kullanmadık. Fotoğraf isteyen olur ise elifcelikkk.k instagram hesap adim oradan yazabilirsiniz.buraya foto atmayı bilmiyorum .