Gizeem3535 Kızlar hamileyken yaşadığınız enfeksiyon sonucu enfeksiyonun bebeğe geçme ve küvözde kalma durumu söz konusu oldu mu ?
Mommyofaboy Gizeem3535 birebir aynı şeyi yaşadım ben maalesef oluyor. Hamilikte geçirdiğim idrar yolu enfeksiyonu (ki değeri çok düşüktü ilaç bile kullanmadım) bebeğime geçmiş doğumdan 1 gün sonra kontrolde kan alındı ve kanında mikrop çıktı, 1 hafta kuvezde antibiyotik tedavisi gördü
Fatosveaselbebek Gizeem3535 merhaba burda bi bayana olmustu çok üzülmüştüm bebeği on gün küvezde kalmıştı bakayım bulabilicekmiyim
mrvcr Gizeem3535 benim bebeğim 6 gün kaldı. benim haberim yoktu bende enfeksiyon olduğundan, ama senden geçmiştir dedi doktor.
canparcam123 Gizeem3535 aynen söylediğiniz şey başıma geldi doğum yaptım oğlumu sadece ameliyata gördüm sonra sürekli inliyordu doktorlar aldı tahlil falan yaptılar sonuç anne karnında benden dolayı enfeksiyon kapmış ve 9gün yoğunbakım da kaldı çok çok zordu rabbim kimseye yaşatmasın yaşayan tüm annelere de sabır versin inşallah.
Gizeem3535 Mommyofaboy benimki başından beri enfeksiyon var da bu kez doktorum kanda enfeksiyon gördü çok korkuyorum şu küvez olayından ya
Fatosveaselbebek Mom567 yok bu gurupta değilmiş Happy momda ajsjdjs diye bi link ile girmiş o kadar çok üzüldüm ki demek ki bizden bebeklere de geçiyor suan ben çok dikkat ediyorum hamileyim ama çok üzülmüştüm 8 gün kalicakmis kivezde
Humaervakusunannesi Mom567 evet mesef 9 gun kaldi idrar yolu enfeksiyon u geçirdim ama testlerde cikmsmisti bile
Fatosveaselbebek canparcam123 peki ben bisey sorcam benim kızım 1 buçuk aylıkken enfeksiyon çıktı ama hastaneye yatmadı tedavi olduk iğne tedavisi demek ki sonradan oldu dimi doktor yatırmadı bende merak ettim şimdi çok önemli bi konu bizden yavrularımıza geçmesi özele gidiyorum kızımın doktoru da özelde devlet değil sizce sonradan mi oldu ilk başta olsa hemen alırlardı dimi küveze
Mom567 Fatosveaselbebek valla arkadaşım on gün her gün hastaneye gitti geldi sürekli süt götürdü 39 derece ateşle yanıyordu hüma çok zordu o 10 gün doğum yapıyorsun bebeğini hastanede bırakıp eve geliyorsun arkadaşım şanslıydı ki annesi ebeydi o da hastane de kalıyordu , dikkat et inşallah olmaz bende enfeksiyon geçirdim ama sezeryanla doğum olduğu için olmadı normal doğumlarda oluyormuş o durum
Mrs_Mert Gizeem3535 Ben enfeksiyon var diye gidip hamile olduğumu öğrenmiştim ama bi sorun yaşamadık şükür sanırım baya küçük olduğu için 🙄
gulerva Gizeem3535 ben sürekli enfeksiyonluydum ne yazıkki hatta 3. Ayda antibiyotik kullandım ama çok şükür bebeğimde bişey yok 54 günlüğüz sezeryan oldum 2 saat küvoze aldılar ama oda hırıltısı vardı diye oksijen verdiler bukadar
Gizeem3535 gulerva benimde sürekli idrar yolumda enfeksiyon var düzenli su içiyorum ama beni zorlayan hiçbir yanı yok çok sık çıkıyorum tuvalete ama yanma ve ağrı yok çok şükür şimdide antibiyotik kullanıyoruö çarşamba spinal sezeryan olcam
canparcam123 Fatosveaselbebek sizde ki sonradan olmuş canım bir aylık diyorsun benimki anne karnında olmuştu son haftam da sürekli bi ıslaklık oluyor akıntı vardı çok fazlada değildi fakat bende son zamanlar olduğunu onun için su geldiğini düşünüyordum doktorda birşey yok diyordu takı bebek doğana kadar meğer o su ve akıntı enfeksiyonmuş yani normalde çok fazla enfeksiyon da kapan biri değildim
Gizeem3535 Mom567 benimde sezeryan olcak kanda enfeksiyon gördü antibiyotik verdi çarşamba sezeryanim var
Fatosveaselbebek Mom567 benim kızımda da bi buçuk aylıkken oldu bende olmadı çok şükür şimdi aklıma takıldı acaba benden mi geçti birine sordum yok sonradan olmuş kızınızda dedi
NrYlmzTsr Hamileligimin 20.haftasindan sonra cok yasadim, dogumdan once de vardi hatta ama allaha sukur cocuguma gecmedi, bir sorun yasamadik.
mmervepanavur Gizeem3535 benim bebegim 10 gün kuvezde kaldi idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim tedavide olmuştum ama gecmis
Minnakbebek Gizeem3535 hamilelikte 3 aya kadar nefes sıkıntı yaşadım doguma yakın parol hava aldim burnumdan hic nefes alamadım dktra gittim doguma 4 gun kala neyse bebegim dogdu önce sarilik diye 1,5 gun yatti alicam derken kaninda enfeksiyon hiçti biz şok olduk ben sapa sağlamım bebegim hasta 6 gunde öyle kaldi neler gectim ya Rabbim kimsenin evladını oralara düşürmesin
Gizeem3535 Minnakbebek benimde kendi kanımda enfeksiyon gördü çarşamba günü sezeryan olcam geçen çarşambadan beri antibiyotik kullanıyorum inş bebeğim küveze girmez dua edin kızlar 🙏
Kusananne Gizeem3535 benim kalmıştı 10 gün, ikinci gününde gittik biz hastaneye. Çok zor günler geçirdim Rabbim bir daha yaşatmasın 🙏🏻