Merhaba Kızlar iyi geceler
benim kızım ayın 21 inde yaşına girecek ve ben artık ilk adım ayakkabısı almak istiyorum fakat karar veremedim. Yazlık şekilde alsam kışa kadar ayakları büyür mü diye düşünüyorum. Yoksa bot şekilde alsam yazın ayakları terler mi rahatsız olur mu acaba. Fikirlerinizi bekliyorum canlar 😘