Bogurtlencicegi Kızlar ayakta sallamaktan bıktım usandım geçen gün annemlerin bahçesinde ağaca beşik yaptık kızım çok güzel uyudu ikisinden birini almayı düşünüyorum kullanan var mı
Birannebirogul Bogurtlencicegi ben kullandım 6 aylık olana kadar mükemmel bişey. Ama dönmeye başlayınca olmuyor küçük gelyo
Oglusumm Bogurtlencicegi bence alçak al arkadaşımın bebeğim hamak beşikten düşmüş o yüzden yüksek kullanmaya korkuyorum ben
Nagehan08 Bogurtlencicegi kızım soldakinde gündüzleri yatıyor,sağdakini arkadaşım evi kira diye aldı ama yatmadı kızı onda hala ayağında sallıyor. Soldaki en iyisi.
Tugceva 2.fotograftaki hamak beşikten kullanıyorum güzel ama dönmeye başladığı zaman sıkıntı ben bırakıp gidemiyorum mutfağa falan 9 aylık kızım şuan.
Tugceva Bogurtlencicegi ebebekten almıştım Bliss metal ayaklı olandan bakmak isterseniz bende ayakta sallamaktan ayaklarım agliyody artık kolaylık oldu bunu alınca 🙂
tugceyildiz Ben ana kucağı aldım ana kucağında sallayıp yerine yatırıyorum çok rahat oluyor benim için. Bazen gündün uykusunda kısa uyuduğu için onda bile bırakıyorum. Kemeri takılı oluyor. Ben iş yaparken aklım da onda kalmıyor.
Pamugum2019 Ben hamak kullaniyroum kizim 15 aylık hala hamakta uyutup oyel yatağına alıyorum büyük rahatlık oldu bende bilmiştim ayakta sallamaktan.. annemlere geldim memlekete hamagi da söküp getirdim iyiki getirmişim yoksa cok zor uyuyor
Kahvegerek Bogurtlencicegi 1. Görseli uzun süre kullanamazsınız bir müddet sonra kalkmaya çalışacaktır içinden. Biz ikinci görsele yakın bi hamak kullandık. Ayakları böyle ağır olmalı ki salladığınızda öne arkaya eğilmesin hamak. Derin olmalı içinden çıkmasın o yüzden ikincisi ideal