MuMuBu bazen benim kızım da 10 dk emiyor doktora sordum yeter mi diye artık o bilir bırakacağı zamanı yeterli geliyordur sütün demişti.Maşallah bol geliyor sütüm ben de bir iki zorluyorum baktım almıyor bırakıyorum. Bi sonraki emme zamanı gelmeden erken de olsa tekrar istiyor o zaman veriyorum.