Denizpasam Merhaba güzel anneler, sizden fikir almak istiyorum. Bu akşam e bebek te mama sandalyesi indirime girecek, joie sanırım, oğluşum Deniz 3.5 aylık sizce alsak şimdiden kullanabilir miyim? Yatış pozisyonunda dursa bile ben mutfakta işlerimi yapsam kurtarır beni yoksa erken mi almak için sizce?
Hvvhzl Denizpasam erken bence canım. Bebek arabanızın çorapları varsa onu evin içine koyup bebişi onunla her yere götürebilirsiniz bence evin içinde 😊
superboyAliAsaf Denizpasam 4 aylikken basladik yatar pozisyonda çok rahat ettim mutfak islerimi yaparken canim indirimdeyken almistim bende chicco polly
Papatya Denizpasam Bende 4 aylıkken aldım chicco polly. Yatar pozisyonda kullanıyorduk. Mutfakta bütün işlerimi hallediyordum. Şuan 6,5 aylık. İyi ki almışım diyorum mutfakta kurtarıcım oldu.
premses_annesi Denizpasam bende gecen hafta aldim e bebekten baby plus cok memnunum bebegim surekli uzerinde zaman geciriyor bende rahat rahat islerimi yapabiliyorum uc ayri yatis pozisyonu var iyiki almisim dediklerimin arasinda 🙋♀️