Kızlar iyi akşamlar. Dünden beri atesi hep 38,5 39 arası. Doktora gittik kan aldılar her yerine baktılar herseyi iyi şükür sadece atesi yüksek işte. Antibiyotik ve ates dürücüde kullanıyoruz, soğuk uyguluyorum hep dus aldırıyorum, sopuk havuc taze soğan, diş kayocoda veriyorum hala aynı. Alt dişleri kabarmış biraz. Büyük ihtimalle dişten dedi doktor. Var mı yapabileceğim bişi kızlar yardımcı olun nolur