Koalina benim bebeğim 3 aylık 7 ,5 kilo şuan bunu nispet oldun diye söylemiyorum normal emiyor öyle bir düşkünlüğü yok yani genetik bişey yada yapısal birisi diyor ne bu böyle puf bir çocuk mamayla mı şişirdin diyor biri diyor zayıf yani herkes konuşuyor önemli olan sağlığı. Böyle de çok iyi değil sürekli pişiyor gıdığı kolları bile pişiyor büyük ihtimal geç emekleyecek geç yürüyecek yani kilodan dolayı. hastalık riski hepimizin ki aynı yani anne sütü alan veya besin olarak iyi bakılan bebeğin bağışıklığı iyi oluyor zararlı şeylerle şişman olanların sa bağışıklığı düşük oluyor sürekli hastalanıyor kilo hiçbir şey ifade etmiyor onlar yapısal şeyler ben doğduğumdan beri kiloluymuşum bişeye yaradığını görmedim 😂 sıkma canını sağlıklı olsun Allahım başka dert vermesin