Nefes567 Kızlar kullandığınız ve en çok memnun kaldığınız deterjan ve yumuşatıcı önerisinde bulunurmusunuz bana. Değiştirmek istiyorum.. (YETİŞKİNLER İÇİN ) ❣️❣️❣️❣️❣️❣️
Deniznisa Nefes567 persil deterjan abc konsantre yumuşatıcı pembe ikiside çok güzel lekeleri çıkarıyo yumuşatıcıda çok gğzel kokuyo kolusu hemen çıkmıyo
Deletedmom318 Nefes567 Ben çok memnunum yetişkin giysisinde kullanıyorum. Bizlerin giysisinde çok leke olmadığı için leke konusunda test edemedim. Ama gayet güzel yıkıyor
MetehanAlp Nefes567 ariel lekeleri cok guzel cıkartıyor tursil de beyazlar için cok iyi yumuşatıcı olarakta bingonun manolya bahçesini tavsıye ederim yarım kapak bile kokunun cok kalıcı olması için yeterli gelıyor
Gokce_smom Renkli deterjan peros beyazlara omo sıvı deterjan kullanıyorum yumuşatıcı bingo sümbüllü 😊
Bgmbgmbgm Nefes567 yumuşatıcı yumoş extra mavi yada yeşil olandan dönüşümlü alıyorum. Biri lilyum&lotus çiçeği kokulu diğeri ise portakal çiçeği🍀 deterjan da alo kullanıyorum bazen de persilin sıvı deterjanını. Ama genelde leke olmadığından o açıdan değerlendiremicem🧐