[silindi] Kızlar bebeğim 1.5 aylık oldu, kolik bir bebek değil ama bazen gaz sancısı olmuyor da değil. Doğum yaptığımdan bu yana soğuk şeyler yiyip içmemeye dikkat ediyorum. Yoğurt, ayran, süt vs de hiç tüketmedim doğum yaptığımdan beri bebeğime gaz yapar diye. Sadece 1 kez yoğurt yedim o günün gecesi bebeğim saatlerce ağladı ama yoğurttan mı tesadüfen mi bilmiyorum. Sizler tüketiyor musunuz yoğurt ayran vs?
Zuzuu [silindi] bence tesadüf tam tersi ayran yoğurt sütünüzü bollaştırır gaz yapmaz yapsa bizde yapardı hergün yoğurt ayran yiyorum
[silindi] Zuzuu canım sütlü tatlı da istiyor haliyle onları da yemedim hiç :( ama çok da canım istiyor denemeye cesaret edemedim. sizin bebeğiniz normalde gazlı bir bebek mi peki?
Zuzuu [silindi] hayır değil ben kısıtlamıyorum yiyorumm :) nohut fasulye tarzı şeyler gaz yapıyor yoğurt ayran gaz yapmaz tatlısınıda yiyin hiç bişey olmaz :)