zgbsr Merhaba, 2 ay 7günlük kızım bir kaç gündür emzirdikten sonra gazını çıkarttıktan sonra kusuyor? bu normal mi rahatsızlık mı bilemedim? aynı durumla karsılaşan var mı
Mericavcilar zgbsr çok normal bizim ki 5.5 aylık hala gaz çıkarırken kusuyor. Reflüsü olabilir. Beslendikten sonra hafif Yüksek bir yastığa yatırın fazla hareket ettirmeyin sindirsin
Zmrasevgi zgbsr benim kizim her emdikten snra kusuyor doktor fazlasini atiyor dedi korkma dedi bilemiyorum artk
Gecesmom 5 aylığız bazen hala oluyor 😊 endişe etmeyin kusma normaldir bebeklerde. Fışkırır tarzda kusma tehlikelidir yalnızca
Elif115 Benimkide 2 ay 17 günlük çok kusuyor sonra tekrar acıkıyor bazen burnundan fışkırarak kusuyor
Elif115 Benimkide 2 ay 17 günlük çok kusuyor sonra tekrar acıkıyor bazen burnundan fışkırarak kusuyor
zgbsr Mericavcilar kontrole gittiğimizde doktora bu reflü ihtimalini sorayım o zaman.. başkarda yoktu böyle birşey yeni yeni ortaya çıktı
Mericavcilar zgbsr fışkırarak kusmadığı sürece hiçbir sorun yok demektir merak etme reflü için de yapacak birşey yok gün geçtikçe onunla yaşamaya alışıyorsun 😊