Tgcuyntgr https://imgyukle.com/i/yFXYdU Kızlar alerji mi isilik mi ? Tüm vücudunda ayak altında bile var hastaneye gideyim mi hemen ?
Ozge_AyazEfee Tgcuyntgr Ele gelecek şekilde değil Di mi, iz şekilde duruyor. İsiliğin ayak tabanında olabileceğini düşünüyorum ama. Farklı bir şey yedi mi ve ya siz yediniz mi
Zerr Tgcuyntgr Yarın bi duş aldırın nemlendirici sürün, geçmezse bence ptesi götürün 1-2 gün beklenebilir sanki isilik gibi ama ayak altını bilmiyorum
Tgcuyntgr Merve_mina sanırım kaşınması yok çünkü keyfi yerinde gayet aktivitelerine devam ediyor ptesi randevusu var içim rahat etmedi ama
Ozge_AyazEfee Tgcuyntgr Foto çekip doktoruna atma imkanınız var mı? Ama eğer kaşıntı, ateş, huzursuzluk yok ise ciddi bir şey değildir diye düşünüyorum.
Deletedmom277 Tgcuyntgr Çilek vs fazla yemiş olabilir mi ? İsilik gibi değil bence bir şeye vücut tepki vermiş ama neye acaba. Herhangi bir meyveyi fazla yemiş olabilir mi