Merhaba anneler. Dün sabah bebeğim 9. Ay kızamık aşısı oldu. Ateş huzursuzluk hiç birşey olmadı ama ensesinde böyle birşey çıktı.Daha önce böyle birisiyle karşılaşan oldumu acaba? Vücudunun başka bir yerinde yok şuan. Aşıdan kaynaklımı yoksa başka birşeymi anlayamadım.
[url=https://hizliresim.com/EuaPJk][img]https://i.hizliresim.com/EuaPJk.jpg[/img][/url]