Merhaba 2 ay 15 günlük kizim var. Kızımın süt ürünlerine alerjisi var reflüsü ve aynı zamanda kolik bir bebek. Kızım malesef ne gündüzleri ne de geceleri uyuyor gözünden uyku akiyor ama uyumamak icin direniyor. Gece 12een önce uyumuyor. Uyuduğunda sabah 6 ya kadar uyuyor. Ama kilo alımı düşük ve küçük olduğu için gece uyanıp emziriyorum gazını çıkarıp öyle yatirmaya calisiyorum. Sabah 6 da uyandiginda asagi yukari 40 dk emiyoruz gazını çıkarıp uyutmaya calisiyorum. Yada oyun oynayıp öyle uyutmaya calisiyorum. Eğer basarili olurda uyuyorsam 1 yada 2 saat öyle uyuyor. Ondan sonra hiç uyumuyor sadece emerken gözlerini dinlendiriyor. Ve gaz sancısı ### çok olduğu için unutamıyorum ne olur bana akıl verin siz bebelerinizi nasıl unutmayı başarıyorsunuz. Kendimi çok yalniz cok beceriksiz hissetiyorum bebeğime yetemiyorum sanki