36+2 haftalık hamileyken 4 cm açılma ile suni sancılı normal doğum yaptım. Doktorum 5 gün önde gelişmiş 37. haftada Doğum yaptın diyebiliriz dedi. Bebeğim 2765 gr 50 cm doğdu. Doğumum çok kolay oldu çok şükür. Allah herkese kolaylık versin. Bebeğim hep uyudu gözünü hiç açık göremedim. Emzirmede çok zorlandım. İlk başta böyle olur dedi hemşireler. Emziremedim bir türlü bebeğimi. Kusmaya da başlamıştı. Sabaha kadar böyle oldu biraz da mama vermiştik biberon ile 20 cc içmişti ve kusmuştu. Sabah yeni doğan yoğun bakımdan aldılar bebeğimi. Kanında enfeksiyon varmış. Anne karnında idrar yolu enfeksiyonu olduysan ordan da geçmiş olabilir dediler yada doğum esnasında enfeksiyon kapmış olabilir dediler küveze aldılar. Şuan bebeğim 7 günlük hala küvezde. Sütümü sağıyorum hastaneye götürüyoruz. Enfeksiyonu geçmiş. Doktor durumu iyi diyor tüm röntgenleri çekildi hiç bir sıkıntısı yok. Bugün emzirmeme izin verdiler yine aynı oldu emme refleksi çok zayıf. Çabuk yoruluyor yine gözü kapalı uyuyor. Ayağına vuruyorum uyanıp ağlıyor memeyi alıyor tekrar uyuyor ama bi çekivermiyor. Biberon ile de aynı şeyi yapıyormuş doyurmak için ağzına hortum yada başka bir yöntemle süt veriyorlar. Emmesi için çenesi kuvvetlense biberonu güzel içse beni de emicek ve taburcu edecekler. Bide anne karnında fazla beslenmiş olabilir midesi sıkışmıştır o yüzden de kusuyordur da demişlerdi. Benim bebeğim gibi sıkıntı yaşayan anneler var mı aranızda? Yeni anneyim tavsiyelerinize de ihtiyacım var.