Lale Dorukusunannesi normal canım artık kendini tanımaya başlıyor benim kızım ayağını bile ağzına goturuyor
ayis Dorukusunannesi Benimkide 2. Ayi yeni biticek Benimkide Aynisi az kaliyo bes parmagini birden yesin 😃bildigim kadariyla bi sakincasi yok kendini kesfediyomus ellerini falan 😊
Toprakannesi Benim bebeğimde 2 aylık oda elini emiyor 😊 bu donemde normal bir gelişim göstergesi,ellerini keşfettiği için,endişe etmeyin
Elizan28 Normal canim benim kizimda ilk elini emmeye basladi sonra iki el birden oldu ilerleyen zamanlarda parmaklara geçtik en fazla 5 tane parmak emiyo geriside girse sokucak agzina şuan 6 aylik ayaklarını emmeye basladi 😂😀😘