Kelebegimmmm mrvyldz iki saate bir sağın. Çoğalır o zamn. Üç saat çok. İki saate artar süt. Ama taZyik oluşur mu bilmyrm. Her meme farklı sağım bende tazyik yapmadı. Bebeği üç saate değil iki saate bir besleyin.