Rzgr pilavustutavuk eşim tutmustu oyle aldilar. Erkekler bu konuda biraz gaddar oluyor. Ben yanliz olsam yaptiramazdim.
Eylulum20 Biz de Cumartesi günü yaptırdık kolundan 3 tüp kan alındı sonuçlar için haftaiçini bekliyoruz. Sıkıntılarımız var muhtemelen alerjisi çıkacak
Beren_sukriye Aselhayal yok hayır yaptırmadim. 1 yaşı bekleyeceğim alerji durumuna göre yaptırırım. Yine yüksek devam ederse ertelemeyi düşünüyorum