Merve inşallah geçicidir bu süreç ama benide belli bir yasa kadar araba tutardı.Hatta en büyük fobilerimden biri şuanda kusmak.Hamileyken çok midem bulanirdi ilaç kullandım. Hep tuttum kendimi kusmamak için çok zor gunlerdi.O yüzden sanırım bebeğim de benim gibi etkilenicek sanırım bir süre.Ben kafamı egmedigim sürece düz baktıgm sürece sorun yok .