minikmisimben Minnoskos bende mamasusbaby diyorum 3 aylıkken aldım 21 aylık hala kullanıyorum aşırı memnunuz 👍🏻 Ayrıca defalarca makina da yıkadm hala yeni gibi
minikmisimben Zehra1994 ben 3 yönlü olanı almadım beyaz olan üstünde üçgenler var üzerinde zaten görürsünüz ☺️ Çok memnunum dışa dönük olsun ihtiyacı duymadım çünkü şimdi bile içine koyunca uyuyor kızım