aaysee ben de korkmuştum ve hastanede doğumdan sonra iki gece kaldık,2 gecede toplam 2 saat uyuyabildim, bişey olursa nefes alamazsa diye. Eve geldiğimizde de reflü yatağında yanımda yatırdım tavşan uykusuyla uyudum bir kaç gün. Bebeğinize güvenin. İçinizi de ferah tutun 🙏🏻🙏🏻🧿🧿