Seutfu doktorun soyledikleri dogru, ancak tavri ve soyleyis sekli oyle olmamali. Bir cocuk normal vuct sicakligiyla da ( allah korusun) havale gecirebilir. Ates icin soylenilen sey bebegin durumu iyiyse ( uyku bayginlik huzursuzluk yok ise ) atesin yuksekliginin bir noktaya kadar onemi yok. 38,4-38,7’ye kadar ates dusurucu vermiyorum cocugun durumuna gore. Ates bir savunma mekanizmasi ozellikle asi sonrasi cocugun ustunu inceltmek, ilik dus ve arada nemli bez kompresinden baska birsey yapmiyorum. Izmircocukdoktorunun ates ile ilgili yazisibi okumanizi tavsiye ederim.