ada1180
Merhaba kızlar bugün canım dürüm çekti acılı hemde hamileyken de ara ara yerdim bebeğimin ağrısı oldu sanırım sürekli ağladı bende ilk kez şekerli su yaptım verdim geçti ama vicdan azabı duyuyorum şuan bebeğim 36 günlük sizlerde benim gibi yapmayın ben herşeye dikkat ederim nefsime yenik düştüm resmen yaa nasıl ağlıyordu kuzum bir an önce vücuttan atmam lazım ne yapsam bilemedim çok üzüldüm şekerli suyu geç bir kaşık su bile vermemiştim 😢