dogum yapmıs arkadaşlar elinizde kullanmadıgınız dogum sonrası kalan enox 4000 ignelerden varmı varsa allah rızası için fazlayla igneye talibim hertürlü ödemesini yapablrm doktorun rapor sonucu vermesi eczanelerde bulunmamasından dolayı böyle bi post actım lütfen duyarlı olun cvbınızı bekliyorum 🙏