Ececik07 Arkadaşlar bebeğime mama da veriyorum meme de fakat meme az oluyor çoğu öğün mama ile geçiyor 2 ay 20 günlük. Su veriyorum ama ne kadar vermem gerek bilmiyorum yani bıraksam cok Cok içecek biberondan ama çok olur diye çekiyorum bunun miktarı nedir
Laloba Ececik07 bende aynı durumdayım kızımda 2 aylık olmak üzere ebe bana her mamadan sonra 1-2 çay kaşığı ver dedi ama kaşıkla içmedi kızım biberonla 2 kere çekiyor bırakıyorum
Baldudak_Emirbeyimiz Ececik07 Benim bebeğimde 2 ay 7 günlük ben her mamadan sonra 3,4 kaşık su veriyorum en baştan beri. Tahminimce biberonla da 3 kere çekse yeter.
Papatyam1 Ececik07 Ben doğduğundan beri veriyorum her mamadan sonra mutlaka verin havalar da ısındı 4 -5 kez çekse biberonu yeterli bu ayda