Fatmabrn Kızlar Bir aylık bebeğim var sürekli emmek istiyor emincede kusuyor yani belli Sebebi bu normalde bir Bebek saatlere ememez midesi küçüktür onun ama başla türlü de uyumuyor emziğide zor alıyor ne olcak gerçekten bilmiyorum sizde de öyle miydi?
yigitalpinannesiii Fatmabrn benimkide oyke ben eksiğe alıştırdım tek avantajım o sana ihtiyacı var indan ekuyir aç olduğundan degil
Birkucukeylulmeselesi Fatmabrn benimkide aynı bir ay altı günlük bir saatten fazla ağzında durduğu oluyor ama tabi aralıklarla çekiyor yoruluyor ondan önce aç diye düşünüyordum ama durmadan ağzımda dursun istiyor açlıktan olmadığına karar verdim ebe de öyle söyledi doyuyor kilosu iyi dedi bende normali budur diye düşünüyorum geçecek bence ilerde acıktıkça emecektir diye umuyorum inşaAllah
gullsah Fatmabrn Bizimki de öyle sık emdiği için sürekli gazı oluyor hatta. Bu yüzden oyalansın diye emziğe alıştırdık biz de. Philips avent’i güzel de tuttu.
Mirayimran Fatmabrn illa aç olduğundan değil orda kalmak istiyordur dursun nolucak bende ve çoğu annelerde böyle olmuştur 5 aylığız ağlayınca sıkılınca hep meme de olmak istiyor sizinki çok küçük ve bu çok normal
Pispispis_06 Fatmabrn sürekli emdiği için kusuyor ve gaz da yapıyordur büyük ihtimalle. Ben de Aynı zamanlar emzik vermek zorunda kaldık o emdikçe ben halsiz Düştüm memede olduğu için se doğru düzgün beslenip dinlenemedim. Büyük bebek olsa oynat dikkatini falan dağıt ama o daha anlamaz tek çare emzik. ayrıca benim deneyimim küçükken verdiniz verdiniz sonra almayabilir. Ben bi ara vermedim unuttu şimdi almıyor ne yaptıysam