glshdvnc Merhabalar doğum yapalı 4 ay oldu saçlarım aşırı dökülüyor sizde de oldu mu ne kullandınız bunun için
semcan glshdvnc hemde nasıl dökülüyor saçımda açılma olacak böyle giderse.. argan ve bc saç dökülme önleyici şampuan kullanıyorum. Argan bir tık işe yaradı ama öyle mükemmel bi sonuç deil
Balbademim3 glshdvnc benimde 4.ayımda başladı dökülme çok sinir bozucu ama normalmiş hamilelikte hormonlardan dolayı gürdü şimdi hormonlar değişti fazlası dökülmeye başladıGeçecektir elbet bakalım ne zaman. Bakım yapacak vaktim bile yok benim 😂
morsevenanne glshdvnc ay hemde çok dökülüyor 4 ay oldu Doğum yapalı son 1 aydın aşırı dökülüyor ne zaman geçecek bu dökülme ya 🤦♀️😞
Gozbey85 glshdvnc vitamin hapi kullandim ama ise yaradigindan emin degilim 2 ay dokuldu durdu simdi yeni saclar cikiyor korkmayin duracak dokulme
Gok-080417 glshdvnc hemde nasil bi dökülmek. Sampuanla gecicek gibi degil benim ki pregnacare diye bi vitamine basladim sadece sacima degil kendimede iyi geldi balik yagi kapsulude var daha enerjik oldum resmen emziren annelere zaten isterseniz bi deneyin
jolene Gok-080417 o vitamine ben de basladım, bebeğimde süt alerjisi olduğunu düşünmüştük kalsiyum almak için başladım ama süt alerjisi yokmus. Yine de vitamin çok iyi içinde her sey var
glshdvnc Hll20 bebeğimde alerji için diyete de başladım dengeli beslenmek de hayal oldu ne yiyeceğimi şaşırıyorum inanın
Gozbey85 glshdvnc yanlarim acilmisti benimde kel gibi2 ayda durdu ve suan saclarim cikmaya basladi bebek.saci gibi kisacik uzuyor yavastan
Neszeynep Benimde dökülüyordu çok fazla kısa kestim. 7.ayda bitti dökülmeler. Umarım sende kurtulursun🌺