Deletedmom315 Kızlar şimdi mesela 3 ay yazan kıyafetler 3-6 ay mi oluyor ? Yada 6 ay yazanlar 6-9 ay mı demek oluyor ? Biri beni aydintirsa sevinirim
Mom0870 Deletedmom315 markalar bazen daha çok kalıp üretmek için yapıyor onu . Ben hep büyük büyük alıyorum
Semraakal Deletedmom315 e-bebekten almistim zıbın felan 3 ay yazanların kalıpları küçük canım 0 3 ay anca kullanırsın. 3 aydan sonra küçük geliyor. Başka markalari bilmiyorum
Deletedmom315 Mom0870 3 ay yazanı 6 aya kadar mı giydiriyoruz yani onu anlamadım. Yoksa 0 dan 3 aya kadar mı