CemileF 1 numara kullanıyorum ama bezde acayip bir koku var. Bir damla çiş değse acı acı bir koku bırakıyor. Birde yeni aldığım pakette bezin tasarımı farklı. Geçmeyen pişiğimiz var artık bezden şüphelenmeye başladım. Bu sorunu yaşayan yada farkeden var mı?
SedaMeyra CemileF pure kullandim bi kac paket o koku hep olunca pampers premium a geçtim ben. Arada da aktif kulot bezini alıyorum bi sıkıntı yok