Reyyan34 Bende kullandım oğlum şuan 13 aylık çok fazla kabızlık sorunu yaşıyoruz ama işe yaramadı lavma aldım ama doktor morarana kadar lavma yapma dedi o dereceye gelincede kendini zorluyor zorla yapıyor ertesi gün yine kabız. 1 hafta boyunca çorba dışında su veriyorum kayısı suyu veriyorum emiyor yine kabız yine kabız bunaldım