Zbetlcavln Kızlar 1 aylık bebegım gec kaka yapıyor ve bugunde hep gaz cıkardı ama cok kotu kokulu sizce usutmusmudur 😒🤦♀️
Yasemin000 Zbetlcavln üşütmüş olabilir gazdan dolayı kokulu olabilir kakasını geç yaptığı için olabilir ama endişelenme benim kızım doğdu ilk 1 ay nerdeyse hep kötü kokulu gaz vardı doktora sorduğumda çok normal demişti
Deletedmom276 Zbetlcavln sizin yedikleriniz de etkileyebilir eğer sadece emziriyorsanız. Mama veriyorsanız doktora danışıp mama markasını değiştirebilirsiniz. Rengine göre de üşütüp üşütmediğini anlayabilirsiniz. Çok geçmiş olsun 🙏🏻
Pedagog_anne Zbetlcavln kabız olduğundan dolayıdır muhtemelen benim kızımda öyleydi ek gıdaya geçene kadar haftada bir yapıyordu genelde şuanda dokuz aylık hala da iki güne bir falan yapar
hilaliii Kakasının rengine göre İnternetten bakıp üşüyüp üşütmediğine bakabilirsiniz fazla bilgim yok üstte kalsın
Zbetlcavln Deletedmom276 tesekkur ederm cnm mama kullnmıyorum da dedgn gbi yedklerm etkilems olabılır 🤦♀️