CemileF 1 numara kullanıyorum ama bezde acayip bir koku var. Bir damla çiş değse acı acı bir koku bırakıyor. Birde yeni aldığım pakette bezin tasarımı farklı. Geçmeyen pişiğimiz var artık bezden şüphelenmeye başladım. Bu sorunu yaşayan yada farkeden var mı?
GoGirl CemileF sanirim bezlerin tasarimi degisiyor paketler arasinda bende farkettim.biz hala kullaniyoruz 4 numaradayiz ya burnum alisti o kokuya ya da artik kokmuyor.ilk baslarda bnde cok aliyodum