Defneninannesie ben fucikort kullanmak zorunda kaldım. 2. Ayda başlayn boyundaki kızarıklık ne yaptıysak geçmedi. Pandemi yüzünden doktorada gidemedik. Ben pişik sanıyordum. Geçen gittik doktora bebeğim 4 ay 10 günlük. Egzamaymış :( bende de seboreik dermatit vardı doktor genetik olduğunu söyledi. İlacı 2 gün günde bir kere kullandım ince bir tabaka halinde sürdüm geçti.
Siz bebekteki egzama hafif dereceliyse coresatin pembe , baya kırmızıysa sarı coresatin alın. Ben kulak arkasına falan hep kullanmıştım. Kortizonsuz steroidsiz. Konakları içinde bebek yağına karbonat karıştırın akışkan krem gibi olsun. Sürün kafasına şapka takın 15 dk da bir dairesel masajlar yapın şapkayı geri takın böyle 2 saat geçsin. Her masajda kafasından konaklar dökülüyor. Pespembe deri çıkıyor. Ben neler almıştım geçmemişti ( mustela biobaby ve babe konak şampuanlarını denedim hiç etkisi olmadı) bunu yaptım bir kerede geçti. Ve mustela şampuanı değiştirdim. O konak yapıyormuş. Şuan burts bees kullanıyoruz. Ama bundan sonra johnsons babynin yeni serilerinden alcam. İçeriklerinde aman aman bi fark yok. Doğal bilmem ne diye milleti kazıklıyorlar. Deterjanda kesinlikle green clean deterjan ve yumuşatıcı alın. Tamamen organik. Ve sıvı. 3 lez durulama ve bol buharlı ütü yapın.